ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

ویتامین b12 برای سرماخوردگی

ویتامین b12 برای سرما خوردگی

http://up.official-census.com/view/3103842/indexReee.png

 

 

 

اگر می‌خواهید از سرماخوردگی پیشگیری کرده یا با آن بجنگید، ویتامین B-12 ممکن است کمک زیادی نکند.

سرماخوردگی در اثر ویروس ایجاد می‌شود و معمولاً همراه با دارو برای مدیریت علائم با استراحت و مایعات درمان می‌شود.

درحالی که ویتامین B-12 به عنوان تقویت کننده انرژی ترویج می‌شود، طبق گفته دکتر دیوید هبر، مدیر مرکز UCLA مرکز UCLA تغذیه، در سال ۲۰۱۳ در مجله لس آنجلس، ممکن است هنگام سرماخوردگی احساس نیاز کنید، ولی هیچ مدرکی برای پشتیبانی از ادعاهای تقویت کننده انرژی وجود ندارد.


http://up.official-census.com/view/3103842/indexReee.png

 

درباره ویتامین B-12

ویتامین B-12 – بخشی از ویتامین‌های گروه B – محلول در آب است. برای ساخت گلبول‌های قرمز و DNA به ویتامین B-12 نیاز دارید. همچنین یکی از مؤلفه‌های مهم سیستم عصبی شما است. براساس اطلاعات دفتر مکمل‌های غذایی، اکثر مردم ایالات‌متحده به میزان کافی نیازهای ویتامین B-12 خود را تأمین می‌کنند. اما این ویتامین ۲B در درجه اول در غذاهای حیوانات مانند گوشت و لبنیات یافت می‌شود و گیاهخواران ممکن است برای رفع نیازهایشان شرایط سختی داشته‌باشند.

علاوه بر این، برخی از افراد در جذب ویتامین B-12 از جمله افراد سالخورده و افراد مبتلا به کم خونی مهلک – یک بیماری غیر معمول که با کمبود فاکتور ذاتی شناخته می‌شود، که شما نیاز به جذب ویتامین دارید – مشکل زیادی دارند و ممکن است نیاز به مکمل داشته باشند.

دریافت B-12 بیشتر

ویتامین B-12 نه تنها با سطح انرژی بلکه با سلامت قلب، شناخت و زوال عقل مرتبط است. با توجه به تأثیرات آن بر روی انرژی شما، با این وجود، هیچ مدرکی مبنی بر پشتیبانی از ادعاهای مبنی بر اینکه مکمل ویتامین B-12 سلامت قلب یا شناخت را بهبود می‌بخشد، یا به گفته دفتر مکمل‌های غذایی، مانع یا تأخیر زوال عقل است، وجود ندارد، اما تحقیقات بیشتری توصیه می‌شود. علاوه بر این، دفتر مکمل‌های غذایی به هیچ ارتباطی بین سرماخوردگی و ویتامین B-12 یا سلامت سیستم ایمنی اشاره ندارد. در صورت کمبود ویتامین B-12، مصرف مکمل‌های اضافی ممکن است فایده‌ای نداشته باشد.


مدیریت سرماخوردگی

طبق گفته MedlinePlus، سرماخوردگی معمولاً چند روز طول می‌کشد و انجام اقدامات برای مدیریت علائم بیماری شما می‌تواند به کاهش احساس ناراحتی شما کمک کند. از همه مهم‌تر، شما باید مایعات زیادی بنوشید و استراحت کنید. همچنین می‌توانید از داروهای بدون نسخه برای درمان درد و گرفتگی خود استفاده کنید. روش‌های درمانی جایگزین برای سرماخوردگی شامل ویتامین C، روی و اکیناسه است. قبل از افزودن آنها به رژیم خود، با پزشک خود در مورد تأثیر این درمان‌ها صحبت کنید.

تقویت ایمنی

انجام اقدامات برای تقویت ایمنی ممکن است در وهله اول از ابتلای شما به بیمار جلوگیری کند. یک رژیم غذایی سالم و متعادل، که شامل منابع غذایی ویتامین B-12 است، بخش مهمی از سلامت کلی بدن است. علاوه بر اطمینان از منابع کافی ویتامین B-12 در رژیم غذایی خود، می‌خواهید میوه، سبزیجات و غلات را نیز در آن قرار دهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد