ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

دانلود آهنگ سامان جلیلی و امیر و حمید هامونی به نام فاصله

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به همراه امیر و حمید هامونی به نام فاصله


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به همراه امیر و حمید هامونی به نام فاصله با بالا ترین کیفیت
ترانه : حمید هامونی ، آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی
گیتار : سعید امیرآبادی ، کاور : محمد ستایش

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به همراه امیر و حمید هامونی به نام فاصله :

فاصله چقدر زیاد بین من می دونم تو هم خیلی ناراحتی

لحظه های آخره بیا ببین نفسی نداره قلب لعنتی

متنفرم از این فاصله ها دیدنت برام یه افسانه شده

دیگه از خدا نمی خوامت تو رو می دونم یه التماس بی خوده

تو دیگه بر نمی گردی پیش من آخه قسمت من و تو دوریه

دیگه بی قرار دیدنم نباش این جدایی دست ما نیست زوریه

تو ازم دوری و این ثانیه ها عمریه شاهد تنهاییم شده

گریه کردم واسه نبودنت به خدا تمئم زندگیم شده

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به همراه امیر و حمید هامونی به نام فاصله

♫♫♫♫♫♫

دوست دارم بغل بگیرمت تو که اینجوری کمی آروم بشم

سرت و بذار رو قلب عاشقم تا بفهمی که چه زجری می کشم

همه خواب و خیال من شدی نمی تونم دیگه بی.تو صبر کنم

منی که محتاج آغوش توام چجوری رفتنت رو باور کنم

“تو دیگه بر نمی گردی پیش من آخه قسمت من و تو دوریه

دیگه بی قرار دیدنم نباش این جدایی دست ما نیست زوریه

تو ازم دوری و این ثانیه ها عمریه شاهد تنهاییم شده

گریه کردم واسه نبودنت به خدا تمئم زندگیم شده”(دو بار)

به درخواست صاحب اثر لینک های دانلود حذف شد.



MP3 – 320

Saman Jalili Ft Amir & Hamid Hamooni – Faseleh

MP3 – 128

Saman Jalili Ft Amir & Hamid Hamooni – Faseleh


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد