ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

دانلود آهنگ سامان جلیلی و سامان هنرمند به نام موج انفجار

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به همراه سامان هنرمند به نام موج انفجار


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی به همراه سامان هنرمند به نام موج انفجار با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به همراه سامان هنرمند به نام موج انفجار :

فکر تو مثل طوفان دنیام و زیر و رو کرد

دلم نداشتنت رو دوباره آرزو کرد

یادت امد سراغم آره باز قصه هام شروع کرد

دلم با یه حس بد دوباره رو به رو شد

حرف که حالیت نمیشه حرف اضافه نزن

انقدر با لجبازیات نرو رو اعصاب من

توی سرم از دست تو یه موج انفجاره

آخر همین عشق تو دخل من و میاره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به همراه سامان هنرمند به نام موج انفجار

♫♫♫♫♫♫

از بس دیگه کارات اشکم و در اورده

کل کل  و لجبازیات سرم رو دیگه برده

از بس که اعصابم و پای تو ریختم.بهم

دیگه برام مهم نیست کم شه با تو رابطم

حرف که حالیت نمیشه حرف اضافه نزن

انقدر با لجبازیات نرو رو اعصاب من

توی سرم از دست تو یه موج انفجاره

آخر همین عشق تو دخل من و میاره


به درخواست صاحب اثر لینک های دانلود حذف شد.

MP3 – 320

Saman Jalili Ft Saman Honarmand – Moje Enfejar

MP3 – 128

Saman Jalili Ft Saman Honarmand – Moje Enfejar


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد