ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

کیا اُپتیمای هیبریدی 2013



همواره شرکت خودروسازی کیا محصولات جدید خود را تدریجاً روانه بازار جهانی کرده است. کیا اُپتیمای هیبریدی 2013 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به تازگی پا به میدان گذاشته است......


  


این نوپای 26 هزار دلاری چندین بار توسط این شرکت کره‎ای به روزرسانی شده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است.










مدیران این شرکت ادعا کرده‎اند که اُپتیمای جدید با داشتن کارایی بالاتر، مصرف سوخت پایین‎تری دارد. این درحالی است که قدرت موتور آن در مقایسه با مدل قبلی که قدرت موتور 206 اسب بخار داشت، به 199 اسب بخار کاهش یافته است. با این وجود، عملکرد بسیار عالی موتور الکتریکی این اُپتیمای جدید ستودنی است، چراکه با 47 اسب بخار قدرت موتور توانسته است میزان گشتاور را از 264 نیوتن متر به 318 نیوتن متر افزایش دهد که این تغییر فاحش باعث می‎شود تا راندمان ماشین در رانندگی‎های روزمره به طرز ناباورانه‎ای افزایش یابد. گفتنی است، کیای هیبریدی 2013 تا حدود بسیار زیادی در مقایسه با مدل‎های قبلی کارامدتر است. به بیان متخصصان شرکت خودروسازی کیا، مصرف سوخت این خودروی هیبریدی در شهر، بزرگراه، و به‎صورت ترکیبی به ترتیب برابر با 8، 7، و 8 لیتر بر کیلومتر است.







اگرچه طراحی بدنه این خودروی جدید تغییر خاصی نداشته است، اما از نقطه‎نظر نمای داخلی مشاهده می‎شود که فضای زیادتری برای سرنشینان فراهم شده است. این موضوع از آن‎جا ناشی می‎شود که از باتری لیتیومی ـ پلیمری کاملاً فشرده برای تأمین نیروی الکتریکی این خودرو استفاده شده است و طبیعی است فضای کم‎تری از خودرو را اشغال می‎کند. رینگ‎های 16 اینچی و 17 اینچی از دیگر تغییراتی است که به ترتیب بر روی مدل‎های پایه و EX به چشم می‎خورد.






گذشته از همه این‎ها، خریداران می‎توانند به‎صورت انتخابی امکانات بیش‎تری از جمله سقف شیشه‎ای پانوراما، دوربین عقب، سیستم صوتی Infinity مجهز به 8 بلندگو، و سیستم سرمایش و گرمایش صندلی‎های جلو را نیز در موقع خرید سفارش دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد