ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

سیستم کنترل صوتی سیری شرکت اپل


  

شرکت اپل، سرانجام سیستم کنترل صوتی خود به نام "سیری" را وارد خط تولید خودروها کرد. این شرکت اولین بار سیری را در آیفون 4s معرفی کرد. سیستمی که با استفاده از آن می‎توانید به گوشی هوشمندتان فرمان‎های صوتی دهید، فرمان‎هایی چون فرستادن SMS، برقراری یک تماس تلفنی و یا مرتب کردن قرارهایتان! دارندگان اروپایی فعلی و آینده مدل‎های شورولت Aveo، Cruise و Trax خوش‎شانس هستند، چراکه سیری با سیستم "MyLink" ادغام شده و به زودی با خودروهایشان سازگار می‎شود. احتمالاً از ماه مارس "Siri" بر روی مدل‎های Aveo و Cruise قرار می‎گیرد و در اواخر بهار سال جدید، از آن برای مدل جدید شرکت با نام Trax استفاده‎ می‎شود.





خانم "سوزان داچرتی" مدیر شرکت‎های شورولت و کادیلاک در اروپا از اینکه شورولت اولین برندی است که از "سیری" در محصولات خود استفاده می‎کند، ابراز خوشحالی کرده و بیان داشته: "امنیت، راحتی در استفاده‎کردن و قابل اتکا بودن سیستم‎های به کار رفته در محصولات این شرکت در اولویت فاکتوهای ما برای مشتریان است و "سیری" مکملی برای قابلیت‎های فعلی "MyLink" خواهد بود که تجربه بسیار خوبی را برای راننده فراهم می‎آورد".





 
در ادامه می‎توانید لیست تعدادی از قابلیت‎های "ُSiri Eyes Free" را برای دارندگان گوشی موبایل اپل و مدل‎های ذکر شده شورولت مشاهده کنید.
  • دستور صوتی برقراری تماس‎های تلفنی از لیست شماره‎های ذخیره شده در گوشی تلفن
  • دستور صوتی اجرای موزیک‎های ذخیره شده در iTunes و همچنین دستور صوتی تغییر موج‎های رادیو از FM به  AM و یا از رادیو به iPod
  • توانایی شنیدن پیغام شما، تبدیل آن به متن و فرستادن متن پیغام به صورت SMS برای یکی از شماره‎های لیست اسامی ذخیره شده و یا شماره جدید
  • دستور صوتی باز کردن تقویم و علامتگذاری قرارهای ملاقات





سیری حتی در هنگام پاسخ‎گویی به سولات ساده‎ای مانند نتایج مسابقات و یا تاریخ روزهای تعطیل رسمی، صفحه گوشی را برای جلوگیری از برهم زدن تمرکز راننده روشن نمی‎کند که این ویژگی قطعاً به امنیت راننده کمک بیشتری می‎کند. شرکت شورولت اعلام کرده که دارندگان فعلی مدل‎های Cruise و Aveo می‎توانند از بروز رسانی سیستم "MyLink" استفاده کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد