این مدل که در اصل همان فورته یا سراتو
بازار کشورمان است، در مدل جدید برای همسویی با طراحی نسل جدید اُپتیما و
کدنزا، تغییراتی در طراحی جلوپنجره و چراغ جلو های حال کاملا متصل به آن
داشته و متناسب با این تغییرات، سپر جلو نیز از نو طراحی شده. دامنه
تغییرات ظاهری در نمای عقب اما تا این حد چشمگیر نبوده و محدود است به
تغییر گرافیک داخلی جذاب چراغ های عقب و تغییر جزئی در فرم زیر سپر عقب.
به گزارش عصرخودرو، مدل شکار شده دارای پیشرانه 1.6 لیتری توربودیزل 134
اسبی با حداکثر گشتاور 300 نیوتنمتر است که بصورت آپشنا، با گیربکس 7
سرعته دو کلاچ نیز قابل سفارش است. در مورد فورته و سراتو بازار های دیگر
اما انتظار می رود شاهد ارزه مدل 2017 با 1.4 لیتری توربو جدیدی باشیم که
در نسل جدید هیوندای الانترا، دارای 126 اسببخار قدرت و 211 نیوتنمتر
گشتاور بیشینه است.
بعید است مدت زمان زیادی تا معرفی رسمی K3 2017 باقی مانده باشد.