ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

اولین آیفون 6S در ایران 12 میلیون تومان فروخته شد

 اولین آیفون 6S در ایران 12 میلیون تومان فروخته شد

http://www.iranjib.ir/uploads/16857.jpg
  

اولین نفری که در ایران برای خودش یک آیفون 6S خرید فقط 24 ساعت روی ابرها بوده ‌است. مطمئنا اگر شما هم 12 میلیون خرج کرده بودید و در عرض 24 ساعت قیمت گوشی جدیدتان به یک سوم رسیده باشد، حس و حال بهتری نخواهید داشت.

پیگیری‌های "روزنامه هفت صبح" نشان می‌دهد اولین آیفون 6S به فروش رسیده ایران از یک مسافر هندی در چابهار خریداری شده است. فروشنده رند داستان ما آن را به قیمت هشت میلیون تومان می‌خرد و بلافاصله به تهران می‌آید و موفق می‌شود آن را به قیمت 12 میلیون تومان آب کند. در کمتر از 24 ساعت آیفون‌های دیگری خودشان را به ویترین موبایل‌فروشی‌های خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، اقدسیه و خیابان ظفر می‌رسانند و حالا می‌توان با جرات گفت قیمت آیفون 6S به حدود چهار میلیون تومان رسیده است.

یک فروشنده در حوالی جماران ادعا می‌کند می‌توان مدل 16 گیگابایتی از رنگ محبوب رزگلد آن را برایمان به قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان فاکتور کند. او می‌گوید اگر رنگ دیگر همین مدل را بخواهیم می‌توانیم روی قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان حساب کنیم. اگر مدل 64 گیگابایتی را سفارش دهیم آیفون رزگلد 3 میلیون و بقیه رنگ‌ها 2 میلیون و 900 هزار تومان برایمان آب می‌خورد. او یک آیفون 128 گیگابایتی رزگلد هم دارد که قیمتش سه میلیون و 400 هزار تومان است. وقتی اصرارمان را می‌بیند حاضر می‌شود درهای انبار اسرارآمیزش را به رویمان باز کند تا با چشم‌های خودمان صحت ادعایش را ببینیم.

فروشنده‌های دیگری هم هستند؛ مثلا فروشگاهی واقع در میدان ولیعصر آیفون 6S با ظرفیت 64 گیگابایت خاکستری را به قیمت چهار میلیون و 849 هزار تومان عرضه می‌کند. در خیابان ظفر فروشنده‌ دیگری تعداد محدودی آیفون 6S با ظرفیت 64 گیگابایت در اختیار دارد که با رنگ رزگلد به قیمت چهار میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسند.

در حوالی بلوار میرداماد به فروشنده دیگری برخورد کردیم که می‌گفت فعلا موجودی ندارد اما اگر خیلی برای خرید عجله داشته باشیم می‌تواند فردا صبح یک آیفون رزگلد 16  گیگابایتی را برایمان با قیمت چهار میلیون و 100 هزار تومان جور کند.

نکته قابل توجه در مورد 6Sهای موجود در ایران این است که تقریبا همه‌شان پارت نامبر اروپا یا هنگ‌کنگ هستند. این در حالی است که معمولا خریداران آیفون بیشتر برای پارت‌نامبرهای مخصوص آمریکا که به LLA شهرت دارند اشتیاق دارند. بالا رفتن تب فروش آیفون جدید از هفته پیش در بازار ایران داغ شد؛ فروشگاه‌های زیادی در شبکه‌های مجازی ادعا کردند بدون گرفتن پول پیش می‌توانند آیفون 6S را ظرف یک هفته در تهران تحویل مشتری بدهند. با این اوصاف هفت صبح پیش‌بینی می‌کند علاقه‌مندان می‌توانند نهایتا در هفته آینده این گوشی را با قیمت معقول خریداری کنند اما آنهایی که برای خرید آیفون 6S پلاس اشتیاق دارند دست کم باید 15 روز دیگر صبر کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
طراحی سایت یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 23:47 http://docent.work

جالب بود، مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد