ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام رخنه با بالا ترین کیفیت

این قطعه تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی رخنه می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  


 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه :

از مرد تنها تر تو دنیایی نیست

وقتی که برقی خنجر سایش رو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو می میره نمی میره

تقدیر من تعطیل روزای توئه وقتی

از حیرت دریا و بهت آسمون میگه

وقتی اذون و مردم از خورشید می پرسن

خورشید روی نیزه ها اذون میگه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

♫♫♫♫♫♫

ای وای اگه روزی نظر برگرده از کارم

چیزی نمی مونه از بودنم باقی

چشمات و می بندی و کار من.تموم میشه

من تشنه نورم یا ایها ساقی

فانوس رو روشن می کنم شب بی تو نزدیکه

بعد از تماشای خسته خونی

حال بد من فکر درمون نیست می دونی

من از تو بیمارم تو خوبم کن می تونی

از بد تنها تر تو دنیایی نیست

وقتی که برقی خنجر سایش رو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو می میره نمی میره


MP3 – 320

Reza Sadeghi – Rekhne

MP3 – 128

Reza Sadeghi – Rekhne


منبع : pop-music.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد