ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی
ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

ماشین سوار - جدیدترین اخبار ماشین های داخلی و خارجی

اخبار ، اطلاعات و مشخصات فنی تمامی خودروهای داخلی و خارجی

مراحل و شرایط دریافت گواهینامه و کلاس های آیین نامه 1392 جلسه اول آموزش شهری

سلام امروز یکشنبه 14 مهر 92 هستش ساعت 8 صبح رفتم آموزشگاه رانندگی معجزه بندرعباس و خلاصه این آقای خجسته (مربی آموزش عملیم (شهری)) رو پیداش کردم و رفتیم سمت ماشینش . به سری عکس هم از کاغذا و فیش ها و معاینه پزشکی و قراردادم تونستم جور کنم !!!!!!


ادامه و عکسا توی ادامه مطلب ....


 

 

خب !!


یه پراید مدل 90 بود با فرمون معمولی  . پرسید تاحالا رانندگی کردی یا صفر کیلومتری ؟! گفتم صفر کیلومترم  . (جمعا نیم ساعت تو عمرم با ماشین خودمون راه رفتم قبل از این) سوار شدیم و از پارکینگ اونجا اومدیم بیرون با ماشین (خودش رانندگی کرد) رفتیم یه جای خلوت و پیاده شد که من بشینم . و شروع کرد به آموزش که کلاج واسه تعویض دنده و ترمز گرفتن و ایناس و تیکاف نباید بکشی و دستی نکشیو اینا منم همرو تایید کردم گفت راه بیفت !



الان فکرشو میکنم میبینم منم حواسم نبود اصلا چیزی درباره روش راه افتادن و دنده ها و اینا نگفته بود بهم منم دنده یک کردم و راه افتادم یه کم رفتیم جلوتر پرسید مطمئنی تاحالا نشستی پشت ماشین ؟



گفتم کلا یه ربع تا نیم ساعت رانندگی کردم قبلا . گفت نه کارایی که میکنی اینجور که دستتو رو دنده و فرمون گذاشتی و راه افتادی انگار راننده حرفه ای یی . منم همون اول از طرز نگاهت  فهمیدم که دیگه کلاج و دنده و ایناشو توضیح ندادم .

خلاصه من هی میگفتم نه و اون میگفت راستشو بگو !!!


گفت واسه ما که فرقی نمیکنه 10 جلسه پیش مایی و بعد میری بلد باشی واسه من راحت تره چرت میزنم تو ماشین !!!



تا ساعت 9 و نیم راه رفتم تو خیابونا و کوچه ها و اینا . دور یه فرمونه و دو فرمونه زدم . دنده عقبو گفت . و همینا .


جلسه بعدیمم فردا ساعت 10 تا 12 ظهره . الانم شانس من ماشینمونو فروختیم یکی دیگه بگیریم ( ماشینمون پرایدو  هست ) واسه همین منم نمیتونم تمرین کنم . هر 10 جلسه هم حتما باید هر روز و پشت سر هم باشه .


آخر کار قراردادمو با چندتا کاغذ دیگه داد دستم که هر جلسه بیارمش امضاش کنه عکسشونو اینجا میزارم :























خب دیگه فعلا تا جلسه بعد و پست بعدی خدافظتون


امروز یکشنبه 14 مهر 1392 - بندرعباس



برای دیدن پست اول ( شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی ) اینجا کلیک کنید


برای دیدن پست دوم ( توضیح 5 جلسه آیین نامه آموزش رانندگی گواهینامه ب 1 ) اینجا کلیک کنید


برای دیدن پست سوم ( مراحل دریافت گواهینامه رانندگی - جلسه اول آموزش شهری ) اینجا کلیک کنید


برای دیدن پست چهارم ( مراحل دریافت گواهینامه رانندگی - جلسه دوم آموزش شهری ) اینجا کلیک کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد